.. autumn boho girls ..

hello ladies.. :))

after i was checked by some residents, i was asked, to write in english, so here we go :)


nein scherz :)

ich schreibe meine blogpost immer noch in deutsch, solange es auch für meine sponsoren so hinhaut..

heute habe ich ein tolles foto für euch .. ich habe gestern spontan mit meiner lieben freundin suzi zusammen ein foto geschossen und jeder für sich hat ein bild bearbeitet. es sind zwei verschiedene bilder dabei raus gekommen. suzi´s bild und blogpost dazu seht ihr hier.  

als thema haben wir die heute startende boho fair genommen .. :)

Love XXX Poca 



:: What I wear :: (right side)

Hair: .:EMO-tions:. * VERA * @ Boho Fair  !!! THX !!! ♥ MAINSTORE Marketplace Flickr FB

Jewelry: Zuri Rayna - French Kiss Collection V2 - Pink Opal/Alex !!! THX !!! ♥ Mainstore Marketplace Blog Flickr FB

Top: :*:BoDyFoRm:*: Carmen Crop Top MAITREYA *preview* !!! THX !!!  Flickr - Marketplace

Skirt: :*:BoDyFoRm:*: Gypsy Skirt M *preview* !!! THX !!!  Flickr - Marketplace





❤ 


:: Basics ::

Head: Catwa Alice 4.9

Skin: 7 Deadly S{k}ins - 7 Deadly s[K]ins - Omega face-  MELANIA glamour caramel - [7DS] - Omega BODY Applier - Cleavage Caramel !!! THX !!! ♥ Mainstore - Flickr - Marketplace

Body: Maitreya Lara 






Boho Girls
Boho Girls - on Suzi´s Flickr 

Kommentare